GENEREL INFORMATION

Stævnet foregår i 5 haller i Aarup og omegn med overnatning på Aarupskolen og omkringliggende institutioner.

 

Stævnekontor

Der vil være stævneansvarlige på stævnekontoret i Aarup Fritidscenter

Fredag kl.17.00-23.00

Lørdag kl. 7.30-23.00

Søndag kl. 7.30-18.00

 

Hjemmeside

Følg med på www.Frocup.aarupboldklub.dk, hvor der vil være Live-Update af resultater, billeder m.m.

 

Holdkort

Før et holds første kamp skal der afleveres et holdkort til stævnekontoret i Aarup Fritidscenter.

 

For klubber med flere hold tilmeldt i samme række, er det klubbens bedste hold, der er hold 1, næstbedste hold er hold 2 o.s.v.

Hvert hold må max. bestå af 12 spillere pr. kamp. Hver spiller må kun deltage på ét hold under turneringen.

Stævneledelsen kan dog give dispensation i enkelte tilfælde f.eks. i forbindelse med skader.

 

Puljeinddeling

Holdene inddeles i puljer á 4 hold

Nr. 1 og 2 går videre til A-slutspillet

Nr. 3 og 4 går videre til B-slutspillet

 

Præmier

Personlig præmie til nr. 1 og nr. 2 i A-slutspillet

Personlig præmie til nr. 1 og nr. 2 i B-slutspillet

Max. præmier til 12 spillere + 2 ledere.

 

Parkering:

Af hensyn til brandmyndighederne, skal det påpeges at kun af- og pålæsning er tilladt, men der må IKKE parkeres i skolegården ved Aarupskolen. Vi henviser til parkering foran skolen, ved Drømmebakken og ved Aarup Fritidscenter.

 

Holdkort:

Før et holds første kamp skal der afleveres et holdkort til stævnekontoret i Aarup Fritidscenter.

Hvert hold må max. bestå af 12 spillere pr. kamp. Hver spiller må kun deltage på ét hold under turneringen.

Stævnelederen kan dog give dispensation i enkelte tilfælde f.eks. i forbindelse med skader.