GENEREL INFORMATION
Stævnet foregår i 5 haller i Aarup og omegn med overnatning på Aarupskolen og omkringliggende institutioner.
Stævnekontor
Der vil være stævneansvarlige på stævnekontoret i Aarup Fritidscenter
Fredag kl.17.00-23.00
Lørdag kl. 7.30-23.00
Søndag kl. 7.30-18.00
Hjemmeside
Følg med på www.Frocup.aarupboldklub.dk, hvor der vil være Live-Update af resultater, billeder m.m.
Holdkort
Før et holds første kamp skal der afleveres et holdkort til stævnekontoret i Aarup Fritidscenter.
For klubber med flere hold tilmeldt i samme række, er det klubbens bedste hold, der er hold 1, næstbedste hold er hold 2 o.s.v.
Hvert hold må max. bestå af 12 spillere pr. kamp. Hver spiller må kun deltage på ét hold under turneringen.
Stævneledelsen kan dog give dispensation i enkelte tilfælde f.eks. i forbindelse med skader.
Puljeinddeling
Holdene inddeles i puljer á 4 hold
Nr. 1 og 2 går videre til A-slutspillet
Nr. 3 og 4 går videre til B-slutspillet
Præmier
Personlig præmie til nr. 1 og nr. 2 i A-slutspillet
Personlig præmie til nr. 1 og nr. 2 i B-slutspillet
Max. præmier til 12 spillere + 2 ledere.
Parkering:
Af hensyn til brandmyndighederne, skal det påpeges at kun af- og pålæsning er tilladt, men der må IKKE parkeres i skolegården ved Aarupskolen. Vi henviser til parkering foran skolen, ved Drømmebakken og ved Aarup Fritidscenter.
Holdkort:
Før et holds første kamp skal der afleveres et holdkort til stævnekontoret i Aarup Fritidscenter.
Hvert hold må max. bestå af 12 spillere pr. kamp. Hver spiller må kun deltage på ét hold under turneringen.
Stævnelederen kan dog give dispensation i enkelte tilfælde f.eks. i forbindelse med skader.